خبرهای داغ:

 ضرورت استقرار چرخه بهره‌وری در نظام اداری

تبریز- سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری باید به عنوان بخشی از برنامه های تحول اداری در سرلوحه کاری دستگاه‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۱۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده صبح امروز در دوره آموزشی «ارتقاء بهره‌وری در بخش دولتی»، اظهار کرد: ارتقاء بهره وری به عنوان راهبردی ترین برنامه پیشران توسعه اقتصادی و اجتماعی نیازمند تدوین برنامه مناسب در بخش عوامل تولید و مدیریت هزینه ها است.
وی با اشاره به تفکیک بخش های اجتماعی به بخش عمومی و خصوصی، افزود: به نظر می رسد در بخش عمومی بیشتر رویکرد هزینه ای و در بخش خصوصی رویکرد سودگرا حاکم هست.
فتح‎‌زاده ابراز داشت: بر این اساس اصلاح فرایندها، نگاه به آینده و ارایه خدمات با رویکرد مشتری گرایی و رضایت‌مند نمودن دریافت کنندگان خدمات متفاوت است.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، اصلاح فرآیندهای خدمات اداری، ساده سازی فرآیندهای اداری، انتخاب رویکرد آینده نگاری در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها با رویکرد مشارکت گرایی در فرایند برنامه ریزی را گامی مهم در برنامه ریزی بیان کرد.
وی خاطرنشان ساخت: استقرار چرخه بهره وری در نظام اداری باید به عنوان بخشی از برنامه های تحول اداری در سرلوحه کاری دستگاه‌ها قرار گیرد تا خروجی آن ارتقای شاخص های بهره وری و ارزش افزوده باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار